AUDYT I ANALIZA

Wykonamy je na życzenie Klienta, w Jego środowisku.

W ramach usług przeprowadzimy analizę:

  • konfiguracji urządzeń sieciowych,
  • elementów bezpieczeństwa,
  • systemów IT

oraz badania przy użyciu automatycznych narządzi.

W efekcie przekażemy raport wskazujący newralgiczne punkty analizowanych systemów wraz ze wskazówkami jak je poprawić.

PROJEKTOWANIE

Na podstawie wyników audytu przygotujemy indywidualny projekt zalecanych zmian.

Wiemy, że spełnienie oczekiwań Klientów możliwe jest tylko dzięki znajomości rozwiązań wielu producentów. „Multi-vendorowość” pozwala nam dobrać optymalne technicznie i kosztowo rozwiązania. Potrafimy integrować ze sobą różne produkty, by docelowo tworzyć unikalne i efektywne rozwiązania.

IMPLEMENTACJA

Z nami implementacja czy migracja stanie się przewidywalna i bezpieczna dla Klienta.

Świadczymy usługi „ponad dostawę urządzeń”. Wiedza i doświadczenie inżynierów pozwala nam integrować systemy optymalizując ich współdziałanie. Zespół projektowy zaplanuje nawet najtrudniejsze migracje i dopilnuje przestrzegania założonego harmonogramu.

MONITORING I ZARZĄDZANIE

Prowadzimy proaktywny monitoring systemów i aplikacji Klienta.

Nasze centrum monitoringu 24/7 przez 365 dni w roku wykrywa awarie w sieci i uruchamia stosowne siły aby rozwiązać problem.

Przekazanie nam odpowiedzialności za pracę systemów, odciąży zespół techniczny Klienta, dając przestrzeń na bieżące zadania.

OPTYMALIZACJA

Jej zadaniem jest poprawa niezawodności oraz zwiększenie efektywności działania systemów i usług IT.

Usługę realizujemy na życzenie lub jako następstwo wyników audytu i analizy środowiska. Może być usługą cykliczną, powiązaną z usługami zarządzania, jak np.: cykliczna optymalizacja reguł FW, czy polityk w systemie kontroli dostępu.

USŁUGI DODATKOWE

  • Serwis – Świadczymy go na terenie całego kraju 24/7 przez 365 dni w roku. Usunięcie awarii zgodnie z wymaganym SLA. Żeby naprawić problem – wystarczy go zgłosić!
  • Usługi doradcze – wskazujemy kierunki oraz priorytety rozwoju. Kreujemy potrzeby i szukamy nowych rozwiązań dla naszych Klientów.
  • Szkolenia – ułatwiamy działom technicznym zapoznanie się ze zmianami oraz nabranie biegłości w pracy z nowym systemem. Regularnie prowadzimy warsztaty systemowe różnych rozwiązań producenckich. Nasi klienci poznają nowe produkty i budują własną opinię o rozwiązaniach.